veckomeny

den

Japp, då var det då dags att börja en ny vecka! Ska börja dagen imorgon med ett gympass… har varit och veckohandlat och ska när tid ges ge mig på att bara mitt bästa bröd med proteinpulver.  Om det blir bra så lägger jag upp det oxå

Här presenteras veckomenyn för denna vecka. Det känns inte som om jag gått ner så där supermycket denna vecka. Sist jag vägde mig så vägde jag 77,7 så om jag hoppas iallafall på 77,4 eller nåt imorgon.

Måndag
Lunch: Proteinshake

Middag: Bulgursallad med ungsbakade grönsaker (rödbetor, paprika, aubergine, svamp, tomat), Fläskfile, fetaostdressing

Tisdag
Lunch: Biff med pasta och kokta grönsaker

Middag: Lax, potatis citronsås, sparris o sallad

Onsdag
Lunch: Sallad (gurka, rödlök, svamp, tomat, fetaost, ruccola) med kyckling & gräddfilsdressing

Middag: Proteinshake

Torsdag
Lunch: Sushi

Middag: Wok med kyckling, (bambuskott, paprika, broccoli, lök, vitkål) cashewnötter och ris

Fredag
Lunch: Proteinshake

Middag: Chicken Fajita med tortillabröd

Nu har ju både PT-kampen och instruktörskampen dragit igång så mitt mål är nu att nästa måndag när jag ställer mig på vågen hamna på 76 kg!

Så välkommen till en riktig supervecka!

En kommentar Skriv kommentar

  1. Venus skriver:

    Låter som att du kommer att få en GOD vecka. Din matplanering ser mumsig ut!Hämtar kanske lite inspiration…:)En fråga, vad är det för protein-pulver du kör?Märke, sort…Är på jakt men det finns många konstiga frukter i djungeln;)

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *